Ingyenes személyes átvétel Budaörsön és Budapesten. DPD házhozszállítás: 1390 Ft, DPD csomagpont: 890 Ft, Foxpost automata: 699 Ft. Ingyenes szállítás 14.000 Ft felett! Ingyenes személyes átvétel Budaörsön és Budapesten.
DPD házhozszállítás: 1390 Ft, DPD csomagpont: 890 Ft,
Foxpost automata: 699 Ft. Ingyenes szállítás 14.000 Ft felett!
15% kedvezmény hálóruhára, hordozós ruhára és a baba holmikra hétfő éjfélig. Kuponkód: koraszulott

Gyakran ismételt kérdések

1.
Miért jó, ha regisztrálok?

Regisztráció nélkül is tudsz vásárolni a mummer.hu-n, de van néhány előnye a regisztrációnak:

  • nyomon követheted a rendelésed állapotát
  • az összes korábbi vásárlásod részleteit meg tudod nézni
2.
Hogyan történik a szállítás?

Az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

  • FOXPOST csomagautomatán keresztül bruttó 699Ft a szállítás költsége. Az automaták listáját itt megtalálod: www.foxpost.hu
  • Házhozszállítás DPD futárszolgálattal bruttó 1390 Ft-ért.
  • DPD csomagponton keresztül bruttó 890 Ft-ért
  • Ingyenes személyes átvétel
    • Budapesten a VI. kerületben a Dessewffy u. 35. fszt. 9-ben található fodrász üzletben. Nyitvatartás: H: 08.30-15.00, K: 12.00-20.00, SZ: 8.30-16.00, CS: 8.30-19.00, P: 8.30-16.00.
    • Budaörsi üzletünkben a Budapesti út 85. sz. alatt  (Tulipán utcai buszmegállóban). Nyitvatartás: H: 12.00-18.00, K: 11.00-15.00, Sz: 13.30-18.30, Cs: 11.00-15.00, P-Sz-V: zárva

Bármelyiket is választod, 14.000Ft felett ingyenesen jutsz hozzá a megrendelt termékekhez. Esetenként lehetőség nyílik ingyenes házhozszállításra rendelési összegtől függetlenül. Figyeld a facebook oldalunkat vagy iratkozz fel a hírlevélre, nehogy lemaradj!

 

3.
Mikor kapom meg a csomagomat?

 

Ha a megrendelt terméknél a kiválasztott méret mellett a „készleten” szöveg látható, akkor a rendelést követően általában másnap feladjuk a csomagot budaörsi raktárunkból.

Amennyiben a „rendelhető” szöveg jelenik meg a termékoldalon, akkor a szállítási idő 3-10 nap között lehet az alábbiak függvényében. Minden hétfőn adunk le rendelést a gyártóknak, így ha például hétfő reggelig megrendeled, akkor akár csütörtökön nálad lehet a kiszemelt ruha. Viszont ha például hétfő délután küldöd el a rendelést, akkor átcsúszhat a következő heti szállítmányba; ez esetben csak következő hét csütörtökén kapod meg.

Egyes akcióknál megvárjuk a kampány idejének lejártát és csak ezután rendeljük meg a termékeket. Ilyen esetekben a kampány leírásában mindig megadjuk a várható szállítási időt.

Ha sürgősen szükséged van egy termékre, kérlek a fentieket mindig vedd figyelembe!

 

4.
Hogyan működik a FOXPOST automatás szállítás?
  1. Beleteszed a megvásárolni kívánt terméke(ke)t a kosárba és megkattintod a “tovább a fizetésre” gombot
  2. Az adataid megadása után kiválasztod, hogy FOXPOST automatán keresztül kéred a szállítást.
  3. Kiválasztod a hozzád legközelebb megtalálható FOXPOST automatát a címlistából.
  4. Mi eljuttatjuk az automatába a csomagodat.
  5. Kapsz egy SMS értesítőt egy nyitókóddal, amit ha megadsz az automatánál, akkor kinyílik a rekesz és kiveheted a csomagodat.
  6. Ha valami gond van a termékkel, akkor csak visszateszed a csomagot az automatába, beütöd újra a kódodat és ingyen vissza tudod küldeni nekünk. (Kérlek, ha módod van rá, töltsd ki a visszaküldési ívet, hogy tudjuk mi volt a probléma.)

Még több infót itt találsz: www.foxpost.hu

5.
Hogyan működik a DPD csomagpontos szállítás?

Pillanatnyilag kb 150 üzlet szerepel a csomagpontok listáján. Kiválasztod a hozzád legközelebb eső pontot, a DPD leszállítja a rendelésedet az általad választott üzletbe. Amikor átadták a csomagot, kapsz egy email értesítőt. Ezután nincs más dolgod, mint elfáradni az üzletbe 5 munkanapon belül és személyi igazolvánnyal igazolva magadat, átvenni a csomagodat. Néhány üzletben lehetséges a bankkártyás fizetés is. 

A csomagpontok listáját megtalálod itt illetve a vásárlási folyamatban a szállítási mód megadásánál tudod kiválasztani.

6.
Mit tegyek, ha nem lett jó a megrendelt ruha mérete?

A csomagban találsz egy visszaküldési ívet. Kérlek töltsd ki, és küldd vissza nekünk 14 napon belül a nem megfelelő méretű terméket. Ha szeretnél helyette egy másik terméket, kérlek ezt is jelezd az íven. 

Személyes átvevőhelyeinken is leadhatod a termékeket. A budapesti átvevőhelyeken készpénzt nem áll módunkban visszaadni. A megadott számlaszámra fogjuk visszautalni a visszahozott termék(ek) árát.

Amennyiben van raktáron az a termék, amire cserélni szeretnél, budaörsi üzletünkben azonnal ki is tudjuk cserélni a vásárolt ruhát.

7.
Visszaküldeném a csomagot és nem kérek cserét. Mit tegyek?

A csomagban találsz egy visszaküldési ívet. Kérlek töltsd ki, és küldd vissza nekünk a terméket 14 napon belül. Amennyiben sértetlenül visszaküldöd a csomagot az elállási időn belül (14 nap), akkor ha átutalással fizettél, visszautaljuk a pénzedet ugyanarra a bankszámlaszámra, ahonnan a fizetést kezdeményezted. Ha bankkártyával vagy utánvéttel vetted meg a termék(ek)et, akkor kérlek add meg a visszaküldési íven a bankszámlaszámot, ahova kéred vissza a termék(ek) árát.

Ha Foxpost automatába kéred a szállítást, akkor egyszerű a dolgod: csak visszaeteszed a csomagot az automatába ugyanazzal a kóddal, amellyel kinyitottad a rekeszt és díjmentesen eljuttatod hozzánk a nemkívánt termék(ek)et. Kérlek a visszaküldési ívet minden esetben tedd bele a visszküldendő csomagba!

Személyes átvevőhelyeinken is leadhatod a termékeket. A budapesti átvevőhelyeken készpénzt nem áll módunkban visszaadni. A megadott számlaszámra fogjuk visszautalni a visszahozott termék(ek) árát. Budaörsi üzletünkben azonnali cserére is van mód, amennyiben a kívánt termék van raktáron. Kérlek érdeklődj az ügyfélszolgálaton!

8.
Van lehetőség felpróbálni a ruhákat?

Igen. Előzetes telefonos bejelentkezés után Budaörsön, a Budapesti út 85.sz. alatt, 2018.október 8-tól nem szükséges bejelentkezni. Az alábbi nyitvatartási időben várunk: H: 12.00-18.00, K: 11.00-15.00, Sz: 13.30-18.30, Cs: 11.00-15.00, P-Sz-V: zárva

 

 

9.
Mi az a Barion?

A Barion egy biztonságos bankkártyás fizetési rendszer. Két lehetőség közül tudsz választani:  megadod a fizetéshez a bankkártyád adatait vagy  nyitsz egy Barion tárcát, ahová tetszőleges összeget utalhatsz át.  A bankkártya adatokat szigorúan őrzik, a Barion megfelel a bankkártya társaságok által előírt PCI DSS biztonsági szabvány előírásainak.Még több információt itt találsz: https://www.barion.com/hu/

10.
Banki átutalással szeretnék fizetni, hova utalhatok?

Bankszámlaszám: 12020407-01595573-00100002

Számlavezető bank neve: Raiffeisen Bank

Számlatulajdonos neve: Kiss Mónika e.v.

A gyorsabb szállítás érdekében kérlek a közleménybe írd bele a megrendelésed azonosítóját (MUM….)!

A megrendeléstől számítva 3 munkanap áll rendelkezésedre az átutalás elindításáig. Ennek lejárta után emlékeztető emailt küldünk.

 

11.
Mit jelent az utánvétes fizetés?

Ha utánvéttel szeretnél fizetni, akkor a termék(ek) átvételét követően kell csak kifizetned a rendelésedet. 

  • DPD-s házhozszállítás esetén a futárnak tudsz bankkártyával vagy készpénzzel fizetni. Az utánvét díja 400 Ft.
  • DPD csomagponton készpénzzel tudsz fizetni, egyes átvevőhelyeken bankkártyával is. Az utánvét díja 400 Ft.
  • FOXPOST csomagautomata esetén az automatánál kell bankkártyával fizetni. Az utánvét díja 240Ft
  • személyes átvételkor csak készpénzzel tudsz fizetni. 
12.
Hol látható a megrendelés azonosítója?

Amikor elküldöd a megrendelést, megjelenik az oldalon egy összegzés. Ennek a tetején található a MUM-mal kezdődő megrendelés azonosító. 

13.
Mit jelent a "csomagolásra vár" státusz?

Azt jelenti, hogy fogadtuk a rendelésedet, és amint lehetséges előkészítjük a szállításhoz. 1-3 munkanapon belül fogod megkapni a megvásárolt termékeket.

14.
Mit jelent a "szállítás alatt" státusz?

A csomagodat elindítottuk, melyről "rendelés feladva" tárgyú emailben értesítettünk Téged. Az email elküldésétől számított 1-3 munkanapon belül fogod megkapni a csomagodat.

15.
Mit jelent a "csomag feladva" státusz?

A megrendelésed úton van feléd, kapnod kellett tőlünk egy emailt, amelyben bővebb információkat találsz a kézbesítéssel kapcsolatban. Ha nem érkezett meg hozzád ez a levél, akkor kérlek jelezd a mummer@mummer.hu email címen vagy a 06204244869-es telefonszámon.

16.
Mit jelent a “kézbesítés sikertelen” státusz?

Amennyiben DPD-s házhozszállítást választottál: a futár valamilyen oknál fogva nem talált meg téged a megadott címen. Ha Foxpost automatába kérted a szállítást, akkor valószínűleg nem vetted ki az automatából a csomagodat és az visszatért hozzánk.

17.
Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom?

Amennyiben DPD-s házhozszállítást választottál, kapnod kellett emailen egy csomagszámot. A csomagszám segítségével ellenőrizheted a csomagod állapotát a DPD honlapján: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/hu_HU. Ha segítségre van szükséged, keress minket bátran valamelyik elérhetőségünkön!

Ha FOXPOST automatába kérted a csomagodat és még nem kaptad meg a nyitókódot SMS-ben, akkor keress minket bátran az elérhetőségeinken, örömmel segítünk neked!

18.
Kaptam egy SMS-t a FOXPOST-tól, mit tegyek?

Fáradj el az általad megadott FOXPOST automatához, üsd be az SMS-ben kapott nyitókódot és már ki is nyílik a rekesz, ahonnan ki tudod venni a megvásárolt terméke(ke)t. Ha utánvéttel rendelted meg a csomagot, ne felejtsd otthon a bankkártyádat!

 

19.
Hogyan tudom módosítani a címeimet?

Amikor belépve elkezdesz vásárolni, az első lépés a címek megadása. Ilyenkor megjelennek azok a címek, amiket korábban megadtál és tudod őket módosítani. Ezután a vásárlási folyamat minden lépésénél látható lesz jobb oldalon a számlázási és a szállítási címed is. Bármikor módosíthatod a jobb felső sarokban lévő kis ikonra kattintva.

20.
Hol tudom megadni a kuponkódomat?

A vásárlási folyamat során, a fizetési mód kiválasztásával egy oldalon. A felső sorban kattints a "kupon hozzáadása" feliratra!

21.
Elvesztettem a visszaküldési ívet, mit tegyek?

Kérlek töltsd le az oldalunkról az elállási nyilatkozatot, kitöltve tedd bele a csomagba és a vásárlástól számított 14 napon belül küldd vissza nekünk.

22.
Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Lehetőséged van feliratkozni a hírlevélre a regisztráció során. Amennyiben elmulasztottad a feliratkozást vagy nem szeretnél regisztrálni, kattints a láblécben a "Hírlevél feliratkozás"-ra.

23.
Hogyan tudlak elérni titeket?
  • Emailen: mummer@mummer.hu
  • telefonon: 06204244869 - munkanapokon 8.30-17.00-ig hívható
  • személyesen: Budaörs, Budapesti út 85. sz. alatt az alábbi nyitvatartási időben: H: 12.00-18.00, K: 11.00-15.00, Sz: 13.30-18.30, Cs: 11.00-15.00, P-Sz-V: zárva
  • postai levélben: Budaörs, 2040 Budapesti út 85.
  • facebookon: http://facebook.com/mummer.webshop/
24.
Van lehetőség személyesen átvenni a rendeléseket?

Igen. Két helyen van rá lehetőség: 

  • Budapesten a VI. kerületben a Dessewffy u. 35. fszt. 9-ben található fodrász üzletben az alábbi nyitva tartási időben:

Hétfő: 08.30 - 15.00

Kedd: 12.00 - 20.00

Szerda: 8.30 - 16.00

Csütörtök: 8.30 - 19.00

Péntek: 8.30 - 16.00

Megközelítés az Oktogontól, a Nyugati tértől illetve a Deák tértől is kb. 10 perc gyalog.

  • Budaörsi üzletünkben, a Budapesti út 85.sz. alatt. Nyitvatartás: H: 12.00-18.00, K: 11.00-15.00, Sz: 13.30-18.30, Cs: 11.00-15.00, P-Sz-V: zárva

 

 

25.
Mikor és hol található meg a pop-up üzletetek?

2017. december 1. és 23. között a budapesti Palomában. Cím: V. kerület, Kossuth Lajos u. 14-16. félemelet, 13-as szoba. 

Nyitva: hétköznapokon 11.00-19.00 és szombaton 11.00-19.00.

26.
Külföldre is szállítotok?

Ha nem magyarországi címre szeretnél rendelni, kérlek írd meg emailben a mummer@mummer.hu címre Kiss Mónikának, hogy melyik országba kérnéd a csomagot és küldünk Neked egy egyedi árat a szállításra. 

Oldalainkon http-sütiket használunk a jobb működésért.