Házhozszállítás DPD-vel: 990 Ft., FOXPOST csomagautomatán keresztül: 699 Ft. Ingyenes szállítás 14 000 Ft. felett! Szabadság miatt a legközelebbi csomagfeladás időpontja: november 28.

Gyakran ismételt kérdések

1.
Miért jó, ha regisztrálok?

Regisztráció nélkül is tudsz vásárolni a mummer.hu-n, de van néhány előnye a regisztrációnak:

  • nyomon követheted a rendelésed állapotát
  • az összes korábbi vásárlásod részleteit meg tudod nézni
2.
Hogyan történik a szállítás?

Az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

  • FOXPOST csomagautomatán keresztül bruttó 699Ft a szállítás költsége. Az automaták listáját itt megtalálod: www.foxpost.hu
  • Házhozszállítás DPD futárszolgálattal bruttó 990Ft-ért.
  • Ingyenes személyes átvétel a Skandi Trend üzletében Budaörsön a Templom tér 7.sz. alatt.

Bármelyiket is választod, 14.000Ft felett ingyenesen jutsz hozzá a megrendelt termékekhez. Esetenként lehetőség nyílik ingyenes házhozszállításra rendelési összegtől függetlenül. Figyeld a facebook oldalunkat vagy iratkozz fel a hírlevélre, nehogy lemaradj!

 

3.
Mikor kapom meg a csomagomat?

Bankkártyás fizetés esetén: 2-3 munkanapon belül.

Banki átutalásnál: amint megérkezik a pénz a számlánkra, csomagodat összeállítjuk és 2-3 munkanapon belül átveheted.

Utánvét esetén: megrendelést követő 2-3 munkanapon belül.

4.
Hogyan működik a FOXPOST automatás szállítás?
  1. Beleteszed a megvásárolni kívánt terméke(ke)t a kosárba és megkattintod a “tovább a fizetésre” gombot
  2. Az adataid megadása után kiválasztod, hogy FOXPOST automatán keresztül kéred a szállítást.
  3. Kiválasztod a hozzád legközelebb megtalálható FOXPOST automatát a címlistából.
  4. Mi eljuttatjuk az automatába a csomagodat.
  5. Kapsz egy SMS értesítőt egy nyitókóddal, amit ha megadsz az automatánál, akkor kinyílik a rekesz és kiveheted a csomagodat.
  6. Ha valami gond van a termékkel, akkor csak visszateszed a csomagot az automatába, beütöd újra a kódodat és ingyen vissza tudod küldeni nekünk. (Kérlek, ha módod van rá, töltsd ki a visszaküldési ívet, hogy tudjuk mi volt a probléma.)

Még több infót itt találsz: www.foxpost.hu

5.
Mit tegyek, ha nem lett jó a megrendelt ruha mérete?

A csomagban találsz egy visszaküldési ívet. Kérlek töltsd ki, és küldd vissza nekünk 14 napon belül a nem megfelelő méretű terméket. Ha szeretnél helyette egy másik terméket, kérlek ezt is jelezd az íven. Amennyiben nem vagy regisztrált felhasználó, kérlek adj meg egy telefonszámot, ahol el tudunk érni, hogy egyeztessük a részleteket.

6.
Visszaküldeném a csomagot és nem kérek cserét. Mit tegyek?

A csomagban találsz egy visszaküldési ívet. Kérlek töltsd ki, és küldd vissza nekünk a terméket 14 napon belül. Amennyiben sértetlenül visszaküldöd a csomagot az elállási időn belül (14 nap), akkor ha átutalással fizettél, visszautaljuk a pénzedet ugyanarra a bankszámlaszámra, ahonnan a fizetést kezdeményezted. Ha bankkártyával vagy utánvéttel vetted meg a termék(ek)et, akkor kérlek add meg a visszaküldési íven a bankszámlaszámot, ahova kéred vissza a termék(ek) árát.

Ha Foxpost automatába kéred a szállítást, akkor egyszerű a dolgod: csak visszaeteszed a csomagot az automatába ugyanazzal a kóddal, amellyel kinyitottad a rekeszt és díjmentesen eljuttatod hozzánk a nemkívánt termék(ek)et. Kérlek a visszaküldési ívet minden esetben tedd bele a visszküldendő csomagba!

7.
Van lehetőség felpróbálni a ruhákat?

Igen. Előzetes telefonos bejelentkezés után, budaörsi raktárunkban fel lehet próbálni a ruhákat vásárlás előtt.

Ezen a telefonszámon tudsz bejelentkezni: 06204244869. Hétköznaponként 8.30 és 17.00 között hívhatsz minket.

 

8.
Mi az a Barion?

A Barion egy biztonságos bankkártyás fizetési rendszer. Két lehetőség közül tudsz választani:  megadod a fizetéshez a bankkártyád adatait vagy  nyitsz egy Barion tárcát, ahová tetszőleges összeget utalhatsz át.  A bankkártya adatokat szigorúan őrzik, a Barion megfelel a bankkártya társaságok által előírt PCI DSS biztonsági szabvány előírásainak.Még több információt itt találsz: https://www.barion.com/hu/

9.
Banki átutalással szeretnék fizetni, hova utalhatok?

Bankszámlaszám: 12020407-01595573-00100002

Számlavezető bank neve: Raiffeisen Bank

Számlatulajdonos neve: Kiss Mónika e.v.

A gyorsabb szállítás érdekében kérlek a közleménybe írd bele a megrendelésed azonosítóját (MUM….)!

A megrendeléstől számítva 3 munkanap áll rendelkezésedre az átutalás elindításáig. Ennek lejárta után emlékeztető emailt küldünk.

 

10.
Mit jelent az utánvétes fizetés?

Ha utánvéttel szeretnél fizetni, akkor a termék(ek) átvételét követően kell csak kifizetned a rendelésedet. 

  • DPD-s házhozszállítás esetén a futárnak tudsz bankkártyával vagy készpénzzel fizetni
  • FOXPOST csomagautomata esetén az automatánál kell bankkártyával fizetni
  • személyes átvételkor csak készpénzzel tudsz fizetni
11.
Hol látható a megrendelés azonosítója?

Amikor elküldöd a megrendelést, megjelenik az oldalon egy összegzés. Ennek a tetején található a MUM-mal kezdődő megrendelés azonosító. 

12.
Mit jelent a "csomagolásra vár" státusz?

Azt jelenti, hogy fogadtuk a rendelésedet, és amint lehetséges előkészítjük a szállításhoz. 1-3 munkanapon belül fogod megkapni a megvásárolt termékeket.

13.
Mit jelent a "szállítás alatt" státusz?

A csomagodat elindítottuk, melyről "rendelés feladva" tárgyú emailben értesítettünk Téged. Az email elküldésétől számított 1-3 munkanapon belül fogod megkapni a csomagodat.

14.
Mit jelent a "csomag feladva" státusz?

A megrendelésed úton van feléd, kapnod kellett tőlünk egy emailt, amelyben bővebb információkat találsz a kézbesítéssel kapcsolatban. Ha nem érkezett meg hozzád ez a levél, akkor kérlek jelezd a mummer@mummer.hu email címen vagy a 06204244869-es telefonszámon.

15.
Mit jelent a “kézbesítés sikertelen” státusz?

Amennyiben DPD-s házhozszállítást választottál: a futár valamilyen oknál fogva nem talált meg téged a megadott címen. Ha Foxpost automatába kérted a szállítást, akkor valószínűleg nem vetted ki az automatából a csomagodat és az visszatért hozzánk.

16.
Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom?

Amennyiben DPD-s házhozszállítást választottál, kapnod kellett emailen egy csomagszámot. A csomagszám segítségével ellenőrizheted a csomagod állapotát a DPD honlapján: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/hu_HU. Ha segítségre van szükséged, keress minket bátran valamelyik elérhetőségünkön!

Ha FOXPOST automatába kérted a csomagodat és még nem kaptad meg a nyitókódot SMS-ben, akkor keress minket bátran az elérhetőségeinken, örömmel segítünk neked!

17.
Kaptam egy SMS-t a FOXPOST-tól, mit tegyek?

Fáradj el az általad megadott FOXPOST automatához, üsd be az SMS-ben kapott nyitókódot és már ki is nyílik a rekesz, ahonnan ki tudod venni a megvásárolt terméke(ke)t. Ha utánvéttel rendelted meg a csomagot, ne felejtsd otthon a bankkártyádat!

 

18.
Hogyan tudom módosítani a címeimet?

Amikor belépve elkezdesz vásárolni, az első lépés a címek megadása. Ilyenkor megjelennek azok a címek, amiket korábban megadtál és tudod őket módosítani. Ezután a vásárlási folyamat minden lépésénél látható lesz jobb oldalon a számlázási és a szállítási címed is. Bármikor módosíthatod a jobb felső sarokban lévő kis ikonra kattintva.

19.
Hol tudom megadni a kuponkódomat?

A vásárlási folyamat során, a fizetési mód kiválasztásával egy oldalon. A felső sorban kattints a "kupon hozzáadása" feliratra!

20.
Elvesztettem a visszaküldési ívet, mit tegyek?

Kérlek töltsd le az oldalunkról az elállási nyilatkozatot, kitöltve tedd bele a csomagba és a vásárlástól számított 14 napon belül küldd vissza nekünk.

21.
Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Lehetőséged van feliratkozni a hírlevélre a regisztráció során. Amennyiben elmulasztottad a feliratkozást vagy nem szeretnél regisztrálni, kattints a láblécben a "Hírlevél feliratkozás"-ra.

22.
Hogyan tudlak elérni titeket?
  • Emailen: mummer@mummer.hu
  • telefonon: 06204244869 - munkanapokon 8.30-17.00-ig hívható
  • postai levélben: Budaörs, 2040, Kőszirt u. 13/b.
  • facebookon: http://facebook.com/mummer.webshop/
23.
Van lehetőség személyesen átvenni a rendeléseket?

Igen. A Skandi Trend üzletében Budaörsön a Templom tér 7. sz. alatt az alábbi nyitvatartási időben: 

Hétfő - péntek: 10.00 - 17.00, szombat: 10.00 - 13.00.

Megközelítés: 

  • Móricz Zsigmond körtérről a 240-es busszal Budaörs Templom tér megállóig
  • Széll Kálmán térről 140 vagy 140A busszal Budaörs Templom tér megállóig
  • Kelenföld vasútállomásról 40, 40B, 40E, 88, 88B busszal Budaörs Templom tér megállóig

Fenti buszok mindegyike a bolt előtt áll meg.

 

Oldalainkon http-sütiket használunk a jobb működésért.